Infrastruktūra
2nd slideshow image3rd slideshow image4th slideshow image5th slideshow image6th slideshow image7th slideshow image8th slideshow image1st slideshow image
Latvian Russian
/
LiveInternet
Яндекс.Метрика
Torņakalna infrastruktūra :: Torņakalns :: Cita Rīga
Torņakalna infrastruktūra

Torņakalna stacija 1935.gadā Dzelzceļš
1868. g. 21. novembrī atklāja Rīgas - Jelgavas (Mītavas) dzelzceļa līniju. Rīgas stacija atradās Daugavas kreisajā krastā. Tā bija divstāvu apmesta ķieģeļu celtne vidusdaļā, kas ir saglabājusies līdz mūsdienām, bet abi ēkas spārni, kas pēc būvapjoma bija 2/3 daļas ēkas bija no koka. Tajā atradās: pieņemamā telpa ar kasi I un II klases pasažieriem; atsevišķa kase un zāle III klases pasažieriem, dāmu un kungu istabas, telegrāfa nodaļa, kā arī stacijas priekšnieka, ... >> lasīt vairāk


Torņakalna Āpšu iela Torņakalna ielas
Vecākā Torņakalna satiksmes maģistrāle ir Jelgavas iela, kas sākotnēji bija Bauskas un Jelgavas ceļa sākums. Satiksmei kļūstot intensīvākai, 19. gadsimta pirmajā pusē izbūvēja jauno Jelgavas šoseju, tagadējo Vienības gatvi. Kopš 1868. gada Torņakalna teritoriju šķērsoja Rīgas – Jelgavas dzelzceļš, kopš 1873. gada – Rīgas – Tukuma dzelzceļš. Torņakalna ielu nosaukumi laika gaitā maz ir mainījušies, jo tie ir bijuši politiski neitrāli. Daudzi ielu nosaukumi liecina par teritorijas „zaļo” raksturu un kādreizējo iedzīvotāju nodarbošanos – Āpšu iela, Biešu iela, Cepļa iela, Dīķa iela, Koku iela, Vanagu iela, Vēja iela un daudzas citas ielas. >> lasīt vairāk



Komentāri

Vēl nav neviena komentāra. Esiet pirmais!

Pievienot komentāru

* Obligāta informācija
5000
Ievelciet attēlus (maks 5)
Captcha attēls
dekor
Datu apstrāde | LimeSurvey Par projektu | Kontakti | Meklēt portālā | Lapas karte | Viesu grāmata © 2007-2021 Cita Rīga
Materiālu pārpublicēšanas gadījumā
atsauce uz resursu ir obligāta